Víkendová smršť

19. července 2016 v 22:39 | Katka |  Cestování
Náš NEJ kamarád je poněkud hektického ražení. Ne nadarmo se mu někdy říká Pan Rozruch. Každé ráno začíná zvoláním: "Tak jakej je dnes Fahrplan? Bez Fahrplanu by to nešlo...." Málokdy se podaří všechno naplánované splnit, přesto je den vždycky nabitý.

Po hrozně dlouhé době se podařilo zajistit hlídání našeho zvěřince, a tak jsme na návštěvu k němu dorazili v silné sestavě - manžel + já, Š + J, E + O.

Když jsme viděli, co všechno je připraveno ke grilování, byli jsme plní už jen z toho pohledu. Všechno bylo moc dobré, ale přece jen - bylo toho moc. Alespoň na mě. Ale kluci v rozpuku (J+O) si nestěžovali.

V sobotu jsme se "potupně" nechali dovézt i s koly na Děčínský Sněžník, prý abychom nejeli dvakrát stejnou cestou. To bylo zdůvodnění organizátora. Faktem ale je, že chtěl jet víc z kopce, než je to cyklostezkou podél Labe. Cílem byl saský Königstein, kde jsme už dvakrát byli. Tolik se nám tam líbí, že tam jezdíme zas a zas. Tentokrát byli kluci nováčky a těšili se, na rozdíl ode mě, na závěrečné stoupání. Tam si to rozdali o puntíkatý vrchařský trikot T (téměř 60), Š (holka 31), J (33) a O (23). Prý vyhrál O, ale nic nedostal, a prý se T držel statečně. My ostatní (58 - Ž, 58 - M, 21) jsme byli rádi, že jsme to dotlačili. S vyplazeným jazykem Jednak jsme jaksi pozbyli bývalé kondice a nebo ještě nenabyli (E), jednak jsem měla pochroumané nejen kolo, ale i koleno.... Tak úspěšně jsme při jízdě spolupracovali s kamarádem (teda spíš kecali), až on zapomněl, že mě má těsně za sebou a prudkým odbočením mě sejmul z kola. Vzhledem k tomu, že jsem si vysloužila nové překrásné kolo a toto byla testovací jízda, těsně před pádem jsem stihla vykřiknout něco dost ošklivého.... Já se bála o kolo, ostatní se báli o mě. Viděli to v přímém přenosu neb jeli tak 15 m za námi. Nikdy jsem to nenacvičovala, ale v pudu sebezáchovy se mi podařil tak parádní parakotoul, že prý by se ode mě mohli závodníci Tour de France učit S vyplazeným jazykem

Samotný Königstein je největší vojenskou pevností a hradem v celé Evropě. Více si můžete přečíst i prohlédnout ZDE

Toto jsou naše fotky

Neděle byla dopoledne pošmourná a plná mlhy i deště. Z místa vysoko nad Děčínem, kde jsme dočasně bydleli, nebylo z města vidět vůbec nic. Proto nám ani nevadilo, že nemusíme jet na sraz do Hřenska, odkud vyráželi Š + J kousek za hranice na lekci lezení po skalách zvané ferraty. Vrátili se spokojení, byl to zážitek a dobrá příprava na těžší terény.

Po obědě jsme se pustili do plnění nedělního Fahrplanu. Nejprve jsme zkoušeli na golfovém hřišti odpaly a patování. Se střídavými úspěchy, takže jsme se dost nasmáli. Našly se však i vyložené talenty.
Odtud jsme mířili do haly hrát badminton. Z toho jsem byla nadšená, když jsem zjistila, že určité věci se nezapomínají a že mohou staří porazit mladé. Samozřejmě jsme hráli čtyřhru, protože dvouhru bychom neuběhali. Na vedlejším kurtu to mastili Vietnamci. Pravda - byla to jiná třída než my Smějící se
Po odehrané hodině jsme nastupovali na bowlingové dráhy. Za mě - nebyl to zrovna dobrý nápad. Bavila jsem se dobře, chutnala mi i pizza i pivko, které jsme si k tomu objednali, ale hrála jsem pod psa. Po tom badmintonovém masakru jsem nějak nemohla kouli udržet a zkrotit.
Není divu, že jsme byli hodně usportovaní (nohy a ramena cítím ještě dnes), a že jsme někteří večer brzy odpadli. Jiní ale hráli ještě přes půlnoc kulečník.

Prodloužili jsme si víkend ještě pondělkem. Zatímco čtyři z nás se na nějaký čas proměnili v "kovboje" a osedlali koně plemene appaloosa (klidní koně, naučení nosit i ne zrovna dokonalé jezdce), my zbývající tři jsme kamarádovi chvíli pleli zahradu. A on nám ani nepoděkoval. Naopak nás "sprdnul", že nám přece řekl, že máme odpočívat.Mrkající

Tak takový byl náš víkend.
Super, super, super!

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 VendyW VendyW | 20. července 2016 v 8:11 | Reagovat

Z těch aktivit bych brala hlavně ty koně. Pak bowling a badminton. Na hrad bych se náramně těšila, ale pěšky :-D

2 Jarka Jarka | Web | 20. července 2016 v 8:15 | Reagovat

No vy teda umíte odpočívat, mě všechno bolí jen při představě všech těch sportovních výkonů. A že jste troškaři fakt nebyli! 8-O  :-D Důležité ovšem je, že jste si to všichni užili a odreagovali se od každodenních povinností. ;-)

3 MarijaKes MarijaKes | Web | 20. července 2016 v 8:57 | Reagovat

Klaním se. Takto natřískaný a zajímavý až adrenalinový víkend je paráda. Moje dovolená je také vypracovaná do posledního detailu a Fahrplan musí být. To už proto, že jsme odkázaní na jízdní řády veřejné dopravy. Mám zkušenosti, že autem se vždy všude přijede pozdě, protože je stále času dost a nic nikoho nehoní. A pak se stojí fronty na vstupné a nebo jsou v navštíveném místě již davy lidí, což já nemusím. :-)

4 Lada Lada | Web | 20. července 2016 v 11:46 | Reagovat

Tak před takovým víkendem smekám, to je přesně odpočinek podle mých představ :-)

5 Kitty Kitty | E-mail | Web | 20. července 2016 v 19:46 | Reagovat

Umíte si užít volného času, docela závidím ;-)

6 Intuice Intuice | E-mail | Web | 21. července 2016 v 14:47 | Reagovat

Tam na hrad bych se chtěla někdy podívat. Ale myslím, že na jednodenní výlet vlakem a busy je to od nás přece jen dost. Množství aktivit se snažím snižovat, i když jsem to vždy já, kdo s něčím přijde. :-)

7 Katka Katka | 24. července 2016 v 20:42 | Reagovat

[1]: Já bych něj zase nechtěla lézt pěšky. Taky tam jede takovej ten dětskej vláček, ale až z horního parkoviště. :-P

[2]: Jednak náš kamarád je šílenec a druhak s námi byla "mládež" a my staří jsme se nenechali zahanbit.

[3]: No vidíš, máš naprostou pravdu a je to dobrá myšlenka s tou hromadnou dopravou. Ale asi bych neuspěla. My když si chceme uděla s manželem dobře, jedeme do Brna vlakem - v jídelním voze - a litujeme, že nejdeme až do Budapešti :-D

[4]: A daří se ti takový udělat?

[5]: Někdy, Kitty, někdy... ;-)

[6]: Taky mívám snahy množství aktivit snižovat, protože všeho moc škodí.....ale pak mě to zase dožene, jsem celá nesvá.....a něco se musí stát ;-)

8 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 31. července 2016 v 19:02 | Reagovat

Až na ten pád z kola vydařený den. :-)

9 Katka Katka | 3. srpna 2016 v 8:09 | Reagovat

[8]: I ten dopadl naštěstí docela dobře, i když následky máme oba (já i kolo), ale nejsou fatální. ;-) Pro mě zkušenost - dosud ještě nikdy jsem z kola nespadla :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.